Soap Bodrum!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu Soap Bodrum!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu

Soap Bodrum!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 September 2007 | Turkije, Bodrum

Hoi mensen,

Hier is de afgelopen tijd veel gebeurd zo hebben we hier nog wat bosbrandjes gehad die zelfs de Nedelandse kranten en televisie hebben gehaald.
Is de temeperatuur weer boven de 45 graden uitgekomen ( ik zou zo graag een dagje regen willen).
Ook moesten we verplicht weer een dagje naar Kos en dat hield natuurlijk in dat we daar lekker de Nederlandse frikandellen hebben gegeten. Je moet natuurlijk toch wat op Kos aangezien dit nou niet echt mijn eiland is met die rare Grieken.
Mijn zusje Evelien is 5 dagen langs geweest en die heeft het zelf mogen ervaren hoe het is zonder airco in een "kampeerhuis". Was echt super leuk dat ze een paar dagen hier kon zijn alleen de tijd gaat altijd zo snel dus voor ik het weer wist bracht ik haar alweer terug. We hebben lekker s'avonds gegeten, op het strand gelegen en zijn we natuurlijk wezen stappen.
Ook Jaqueline (collega van vorig jaar) is hier weer een aantal weken geweest en natuurlijk waren we weer regelmatig in de Legends te vinden.
Na een aantal nachten weer slecht geslapen te hebben vanwege de warmte in het huis ( 40 graden was er niks bij) was Jac het zat. Ze heeft mij en Myrthe meegenomen naar Appartementen complex Paradise waar we heerlijk hebben geslapen. De dag er na heeft de baas van het lokale agenstschap voor ons toch maar een airco aangeschaft en sinds die tijd slapen Myrthe en ik weer als roosjes!!
Maar na het airco en hitte avontuur in ons huis volgende al snel het volgende avontuur. Op een avond waren myrthe en ik thuis. Op een gegeven moment hoorden we borrelende geluiden uit de muren komen. Dus ik wil de kraan open draaien in de badkamer, spuit er uit elke kraan en slang die we in de badkmaer hebben KOKEND HEET water uit. Binnen no-time stond ons hele huis vol met stoom ( een turks badhuis zou jaloers op ons zijn geweest). Het kokende water bleef stromen dus Myrthe en ik helemaal in paniek want dadelijk zou de boiler nog ontploffen.. Dus ik naar beneden naar het huis van mijn chief en haar man. Hij rende naar boven en probeerde alle kranen te laten lopen en de boiler uit te zetten, na een paar minuten was de stoom en het hete water verdwenen.
Na een aantal dagen zonder water gezeten te hebben is dan eindelijk onze boiler vernieuwd. Dus nu kunnen we weer rustig douchen in ons eigen huis zonder eerst met een plastic tasje vol douchespullen bij de buren te gaan douchen. Het leek wel kamperen in ons eigen huis...

Natuurlijk heb ik dit jaar ook weer mijn verjaardag in Turkije gevierd en waar zou dat anders kunnen zijn dan.... jaaaa natuurlijk de Legends (mijn stamkroeg). We hebben daar lekker borrels gedronken, gedanst en heerlijke taart gegeten. Mesut (de eigenaar) had een hele mooie taart geregeld. Na een avond weer flink gefeest te hebben kwam het besef dat ik alweer een jaartje ouder ben geworden en dat de kwart eeuw nu toch wel erg snel nadert!!
Bedankt allemaal voor jullie lieve kaartjes en smsjes!!

Twee weken later was het Myrthe haar beurt om een feestje te geven ook zij werd 24 jaar. Dus weer een feestje in de Legends en weer een geslaagde avond.

Ook blijft Martinair er elke keer weer voor zorgen dat we hier niet in een sleur raken zo hebben we dan weer is 2 uur , 4 uur of voor de afwisseling 9 uur vertraging. Deze vertragingen krijgen we natuurlijk pas op het laatste moment te horen en elke keer ontstaat er dan toch weer lichte paniek. Het is dan altijd weer de vraag: waar gaan we deze mensen onderbrengen??. Soms kunnen de gasten langer in hun eigen hotel blijven maar ja als het hoogseizoen is dan wordt dit moeilijk. Daarom hebben we de gasten al 2 keer naar Milashan gebracht. Dit is een hotel vlakbij de luchthaven. De laatste keer was ik de gelukkige en mocht ik mee om alles te regelen. Alle gasten een kamer geven en proberen te kalmeren en zelf proberen ook wat uurtjes te slapen. Midden in de nacht weer op om de gasten weer in de bussen naar de luchthaven te stoppen. Zo heb je op een dag maar 1,5 uur slaap en ik kan jullie vertellen dat is zwaar.........

Tevens wacht ik op het telefoontje van Oad Nederland. Ze geven ons binnenkort namelijk door waar ze ons van de winter willen plaatsen. Ik heb voor het winterseizoen namelijk Oostenrijk ( jaja ik weet het, maar je moet alles in je leven geprobeerd hebben) of de Canarische eilanden opgegeven. Zodra ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk horen. Ik vind het wel spannend want ik weet eigenlijk niet of ik wel weg wil!!

Ook wil ik via deze weg mijn trouwste fan Corina nog feliciteren met haar 25e verjaardag die ik helemaal vergeten was!!
Sorry, soryy,sorry!! Ik hoop dat je hebt genoten van je feestje en ik ga het met je goed maken!!

Mensen veel succes met alles.

Lin, heel veel succes met je nieuwe baan
Jan, veel succus met je nieuwe huis

Dikke kus van de Turkije ganger die nog steeds van elke dag geniet!!

  • 06 September 2007 - 09:11

    Leonie:

    Hey Marjolein!

    Leuk weer een berichtje van je te krijgen en te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt!!
    Spannend om van de winter weer weg te gaan, ben benieuwd waar je naartoe mag.
    Ik heb ondertussen een baan bij crowne plaza als F&B ondersteuner/dutymanager voor 30 tot 38 uur! En ik ga dit jaar een appartementje zoeken in maastricht...
    Heel veel plezier nog daar en ik hoop snel weer iets van je te horen!

    Kus Lee

  • 06 September 2007 - 09:19

    Carolien:

    He Marjolein,
    Zo te lezen vermaak je je nog wel goed daar. Wat een toestanden allemaal in jullie appartement. Fijn dat jullie nu airco hebben.
    Spannend he, wachten op het telefoontje van Oad. Ik heb weer de wintersport opgegeven. Hoop dat ik weer terug kan naar Hinterglemm.
    Nou geniet er nog ff van
    Liefs Carolien

  • 07 September 2007 - 14:25

    Rianne:

    Hey lief meisje,

    Het is inderdaad weer niet saai in Bodrum zo te lezen ;)!! Geniet er nog maar even lekker van en dan gaan we tussen je zomer en winterbestemming toch echt maar eens een klein reunietje regelen hoor!!
    Dikke knuffel

  • 07 September 2007 - 16:47

    Linda:

    Heee lieverd,

    JEZUS!!! Oostenrijk of Canarische eilanden. Da's nog al een verschil!! Wat leuk zeg!! Ik zie je al gaan, Marjolein op de wintersport!! Kan je leuk leren snowboarden!! Zo dan kom ik ook wel even een weekje in jouw appartement pitten!! (Ik hoop dus dat je naar Oostenrijk gaat hahaha!!!) Gaat alles verder goed met je?? Je komt toch eerst nog wel even terug naar Nederland he??

    Nou ik ben afgelopen week met mn baan begonnen bij het Hilton.. Ik moest deze week operationeel meelopen op de banqueting afdeling (zwaar!!) Volgende week word ik ingewerkt als meetings agent.. Ben benieuwd.. Ik heb nu alleen geen huis, dus afgelopen week heb ik bij Joris gewoond, aankomende weken ga ik bij kennissen op hun appartement passe, want zij gaan op vakantie..

    Het goede nieuws is dat ik per 16 november in een nieuwbouw appartement ga wonen samen met Nieske, oud huisgenootje.. Via een gelukje zijn we hier aangekomen.. Ze zijn nog bezig met bouwen! We gaan vlakbij het station wonen ( in het centrum dus en voor een goede prijs) Rara hoe doe je dat in Amsterdam, dat leg ik nog wel uit!!

    Nou meis,

    Hou me op de hoogte over de ontwikkelingen!!

    Dikke kus

    Lin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

weer naar turkije

Recente Reisverslagen:

05 November 2007

Terug in het grijze Nederland

28 Oktober 2007

Dag Bodrum, dit is dan het einde!!

09 Oktober 2007

Het aftellen is begonnen!!!

08 September 2007

BIG NEWS!!

06 September 2007

Soap Bodrum!!
Marjolein

We gaan weer voor de 2e X naar Lermoos!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 49132

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 30 Maart 2009

Mijn voorlopig laatste seizoen

10 December 2007 - 23 Maart 2008

wintersport

04 April 2007 - 29 Oktober 2007

weer naar turkije

04 April 2006 - 28 Oktober 2006

Mijn eerste seizoen als hostess

Landen bezocht: