Terug in het grijze Nederland - Reisverslag uit Voerendaal, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Terug in het grijze Nederland - Reisverslag uit Voerendaal, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Terug in het grijze Nederland

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 November 2007 | Nederland, Voerendaal

Ja, mensen de titel zegt het al. Ik ben weer terug in het kille en kleine Nederland.
Op 31 Oktober, vroeg in de ochtend kwam ik dan na 7 maanden weer aan op nederlandse bodem. Het voelde raar om weer terug te zijn maar tevens ook weer erg vertrouwd.
Het afscheid in Bodrum was zwaar maar ik kom zeker volgend jaar terug!!
Nu ik weer een paar dagen thuis ben lijkt het net alsof ik nooit weg geweest ben. Het is heel moeilijk uit te leggen hoe het voelt om weer terug te zijn. Een week geleden was ik rond deze tijd lekker in Bodrum en nu zit ik thuis, heel vreemd is dat. Als ik dan denk dat ik over een maand rond deze tijd in Oostenrijk zit dan krijg ik het een beetje benauwd. hihi Het is allemaal heel onwerkelijk, net alsof je wakker wordt uit een droom!!

Ik mis turkije op sommige punten wel:
- Je auto wordt voor je vol getankt
- Lekkere turkse eten
- bijna elke avond op stap
- bijne elke dag wakker worden met het zonnetje

Maar Nederland is op dit moment ook wel lekker:
- geen telefoon
- geen verplichtingen
- lekker Nederlands babbelen
- geen problemen
- lekker thuis zijn bij familie
- altijd een warme douche

Ach, alles heeft zijn voor- en nadelen. Ik weet wel dat ik in Nederland nog even lekker ga genieten van alles en iedereen want over een paar weken vertrek in naar de bergen en sneeuw :S

Ik hoop jullie allemaal nog te zien voordat ik weer vertrek!!

x lein

  • 05 November 2007 - 11:34

    Caroline:

    Ja natuurlijk! Ik zie je morgen in Eindhoven en heb er zin in!! Kus!

  • 25 November 2007 - 14:02

    Manon :

    Heey meid!
    Bedankt voor je berichtje op mijn site. Ik las dat Oostenrijk nu wel heel dichtbij komt!! Spannend hoor! Wel je site goed bijhouden he?!
    Hier is het wat minder. Veel bejaarden en de pubs gaan al vroeg dicht. We hebben ook al 2 dagen storm gehad. Ik heb ook nog niet echt mijn plekje gevonden. Maar ik hoop dat dat nog komt hahaha. Maar dat zal wel.
    Jij alvast heel veel succes in Oostenrijk en je gaat het daar helemaal maken. Hou ons op de hoogte!

    Kus Manon

  • 06 December 2007 - 20:27

    Denise:

    Heey lieve schat!

    Ik was een beetje aan het surfen en toen kwam ik op jou site uit...natuurlijk de perfecte gelegenheid om ook een berichtje achter te laten. Nu op het moment heb je de cursus in holten (over het zandpad) hihi..en dan is het tijd om te vertrekken. Wel spannend hoor lieverd!! Maar ik vind het wel super voor je!Ik hoop dat het je super gaat bevallen...maar we houden in ieder geval zeker contact!

    Lieverd heel veel succes!!

    Veel liefs en een dikke kus
    van Denise

  • 08 December 2007 - 14:25

    Manon:

    En veel geleerd van de cursus Lijn?? Weet je het verschil tussen de rode en de zwarte piste? Ik hoorde van Myrthe dat zij al helemaal op de hoogte was!
    Je zit nu waarschijnlijk in de auto, op weg naar je nieuwe onderkomen.
    Ik weet zeker dat je een leuke tijd gaat hebben in Oostenrijk, en laat je af en toe een berichtje achter. Zodat we je een beetje in de gaten kunnen houden?
    Meid, ik wens jou heel veel succes en plezier in Oostenrijk!

    Heel veel liefs uit Lanzarote!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voerendaal

weer naar turkije

Recente Reisverslagen:

05 November 2007

Terug in het grijze Nederland

28 Oktober 2007

Dag Bodrum, dit is dan het einde!!

09 Oktober 2007

Het aftellen is begonnen!!!

08 September 2007

BIG NEWS!!

06 September 2007

Soap Bodrum!!
Marjolein

We gaan weer voor de 2e X naar Lermoos!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 49123

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 30 Maart 2009

Mijn voorlopig laatste seizoen

10 December 2007 - 23 Maart 2008

wintersport

04 April 2007 - 29 Oktober 2007

weer naar turkije

04 April 2006 - 28 Oktober 2006

Mijn eerste seizoen als hostess

Landen bezocht: