Dag Bodrum, dit is dan het einde!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu Dag Bodrum, dit is dan het einde!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu

Dag Bodrum, dit is dan het einde!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

28 Oktober 2007 | Turkije, Bodrum

Lieve Mensen,

k zal met veel verdriet hier weggaan. Het afscheid zal niet gemakkelijk zijn. Zoals jullie weten is Bodrum toch mijn 2e thuis geworden. Ik heb hier twee seizoenen met plezier gewerkt. Ik heb van de cultuur mogen proeven en met de vriendelijke bevolking kennis mogen maken. Volgens sommige ben ik zelfs een halve turk geworden. Ik kan zeggen dat ik daar zelfs een beetje trots op ben!!
Ik heb hier genoten van het werk, het weer en de gezelligheid. Onze stamkroeg the Legends zal ik zeker missen inclusief de schat van een eigenaar, Mesut. Hij heeft een speciaal plekje in mijn hart gekregen. Hij was er altijd wanneer ik hem nodig had en even moest uitblazen.
We zijn nu begonnen aan de laatste dagen en elke dag wordt het duidelijker, we moeten hier weg!!
Ik kan terug kijken op een fijne tijd waarin ik weer veel heb meegemaakt zowel leuke als minder leuke dingen.
Nu wordt het langzaam tijd om weer aan het winterseizoen te gaan denken. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik naar Oostenrijk ga. Wie had dat ooit gedacht!! Leintje naar de wintersport en nog niet eens voor vakantie maar om te werken!! Hihi. Ik kan er eigenlijk wel om lachen. Je moet tenslotte alles in je leven geprobeerd hebben. Je moet tenslotte elke dag genieten want niemand heeft je morgen beloofd.
Maar mijn mooie pumps, truitjes en rokjes kunnen dadelijk ver de kast in want die zal ik straks niet meer nodig hebben. Deze zullen plaats maken voor dikke truien, wollen sokken en mijn electrische deken. Het laatste is het eerste item wat ik ga inpakken. hihi
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes en het lezen van mijn site. Binnenkort zie ik jullie allemaal weer in levende lijven. Het is niet voor lang, maar toch!!
Ik ga nog heel even genieten van mijn 2e thuis en afscheid nemen van alles wat ik hier in Bodrum ga achterlaten. Het zal niet gemakkelijk zijn maar niemand zegt dat het leven makkelijk is!!
1 ding is zeker, bodrum zal altijd in mijn gedachten blijven zitten en ik zal met mooie herinneringen aan deze tijd terug denken. Die kan niemand me meer afnemen.

Dit is dan ook het allerlaatste berichtje vanuit Bodrum, Turkije want op 30 Oktober vlieg ik met de MP 176 BJV 21.40 – AMS 00.25 terug naar Nederland, naar mijn 1e thuis!!

Dikke kus van de halve Turk!!

  • 28 Oktober 2007 - 17:27

    Jacq.:

    Hey lieverd,

    Geniet er nog van en als je heimwee krijgt dan weet je altijd waar je terecht kunt. Tenminste als er eindelijk ramen en een deur in komen haha.

    Ik ga je van de week ff bellen om je voor te bereiden om een wederom zeer geslaagde winter......

    Knuffel en een dikke zoen en de groeten aan iedereen daar

    Jacq. xx

  • 31 Oktober 2007 - 14:37

    Rianne:

    Mooi geschreven lieve Marjolein. Ik weet hoe moeilijk een plek verlaten kan zijn, zeker als het je hart veroverd heeft... Inmiddels ben je weer thuis, mocht je zin en tijd hebben moet je me maar even bellen, mailen, hyven of what ever :)! Dikke zoen en welkom thuis.

  • 30 Januari 2008 - 14:42

    Heiko:

    he kanjer reageer beetje laat . veel plezier in de sneeuw en kom snel een sx bakkie bij ons doen gr en kus heiko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

weer naar turkije

Recente Reisverslagen:

05 November 2007

Terug in het grijze Nederland

28 Oktober 2007

Dag Bodrum, dit is dan het einde!!

09 Oktober 2007

Het aftellen is begonnen!!!

08 September 2007

BIG NEWS!!

06 September 2007

Soap Bodrum!!
Marjolein

We gaan weer voor de 2e X naar Lermoos!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 49129

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 30 Maart 2009

Mijn voorlopig laatste seizoen

10 December 2007 - 23 Maart 2008

wintersport

04 April 2007 - 29 Oktober 2007

weer naar turkije

04 April 2006 - 28 Oktober 2006

Mijn eerste seizoen als hostess

Landen bezocht: