Het aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

09 Oktober 2007 | Turkije, Bodrum

Lieve Mensen,

Het aftellen is inmiddels weer begonnen. Vandaag over 3 weken ben ik weer in het koude en regenachtig Nederland. Dan zitten de 7 maanden er alweer op. Ik heb alleen helemaal niet het gevoel dat ik hier alweer zo lang zit. Misschien komt het ook omdat ik me hier thuis voel. Maar over een paar weken zie ik mijn familie, vrienden en storm (hond) weer. Kan ik weer lekker een broodje worst eten en natuurlijk de overheerlijke tomatensoep (met ballen) van mijn moeder.
De afgelopen maanden heb ik een heleboel dingen gemist maar ik moet zeggen sommige dingen heb ik weer totaal niet gemist, zoals gekookte aardappelen, gehaast en gestress, regen, kou, overvolle agenda's enz....

De komende weken heb ik het hier nog best druk. Er komen namelijk toch nog wel veel mensen aan de laatste weken. Ook zijn er nog een aantal dingen die ik hier nog wil doen. Dus de komende weken heb ik nog een vrij druk schema.

Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Dus 30 Oktober pak ik het vliegtuig weer terug naar Amsterdam en dan zit het er weer echt op.
Ik ben zoals het er nu naar uit ziet tot 5 december in Nederland dus pak die overvolle agenda's er maar bij en zoek alvast een mooi plekje voor me uit!!!

Dikke kus Lein

  • 10 Oktober 2007 - 07:34

    Corina:

    Hee lein, begrijp best dat je je daar nu helemaal thuis voelt. Je bent een half jaar weggeweest en het went daar ook snel denk ik, omdat je toch je ritme daar hebt. Ben blij als je weer even terug bent en ons op komt zoeken. We hebben alleen best een drukke tijd met feestjes en dat soort dingen en ik wil je toch zeker wel zien voordat je weer vertrekt, ik heb dus na het lezen van je mail gelijk mn agenda erbij gepakt. 9 december gaan we met een aantal naar een optreden van Jan Smit, jammer dat je er dan niet meer bent want had anders voor jou ook een kaartje besteld. Altijd goed he die meezingnummers. Als het uitkomt kun je zo 11 november komen want ik ben maandag de 12e vrij. Ik heb ook maandag 3 december vrij, maar dat is voor jou misschien kort dag. We zijn 1 en 2 december een weekend weg maar kan op tijd terugkomen. Maar anders geef een dag aan die je uitkomt dan kan ik nog een beetje met een vrije dagen spelen. Weekend van 25 – 25 november hebben we ook niets staan. Ik hoor het wel.

  • 10 Oktober 2007 - 12:15

    Carolien:

    Hoi Marjolein,
    Ja dubbel he? Ik heb precies hetzelfde maar voor jou is het natuurlijk nog weer anders omdat je seizoenen op dezelfde plek bent geweest.
    Geniet ze nog even de laatste weken en we zien elkaar met de cursus in december
    Liefs Carolien

  • 13 Oktober 2007 - 17:11

    Margreet:

    Hallo Marjolien

    Wij tellen met jullie mee!!
    We zien elkaar vast wel op schiphol, tot dan en de groeten aan de rest!

    Groetjes
    Margreet en Ben
    (Ouders van Myrthe)

  • 14 Oktober 2007 - 11:09

    Caroline:

    Hoi Lein! Ik vlieg ook op de 30e terug, maar vanaf Dalaman natuurlijk. Hoe laat kom je aan op Amsterdam? Ik ben er
    's avonds pas om 23.55u maar het zou wel toevallig en grappig zijn als jullie daar dan ook rond die tijd zijn! We moeten echt nog iets afspreken hoor, maar ik heb natuurlijk maar twee weken voordat ik alweer ga vertrekken. Hier is het ook lekker druk nog bij mij in Ölüdeniz. Doe alle meiden de groetjes van me, veel succes nog die laatste daagjes en ik spreek je snel weer!! Dikke kus!

  • 15 Oktober 2007 - 14:38

    HANNELORE :

    hey hoe is et weer daar?ik ga namelijk op 20oktober naar bodrum...
    groetjes

  • 16 Oktober 2007 - 09:35

    Opa En Oma:

    Lieve Marjolein, Wij kijken naar je uit!!!.Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

weer naar turkije

Recente Reisverslagen:

05 November 2007

Terug in het grijze Nederland

28 Oktober 2007

Dag Bodrum, dit is dan het einde!!

09 Oktober 2007

Het aftellen is begonnen!!!

08 September 2007

BIG NEWS!!

06 September 2007

Soap Bodrum!!
Marjolein

We gaan weer voor de 2e X naar Lermoos!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 49135

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 30 Maart 2009

Mijn voorlopig laatste seizoen

10 December 2007 - 23 Maart 2008

wintersport

04 April 2007 - 29 Oktober 2007

weer naar turkije

04 April 2006 - 28 Oktober 2006

Mijn eerste seizoen als hostess

Landen bezocht: