BIG NEWS!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu BIG NEWS!! - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Marjolein - WaarBenJij.nu

BIG NEWS!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 September 2007 | Turkije, Bodrum

Hoi luitjes

Daar was ik dan alweer. Er is in die 3 dagen weer veel gebeurd. Zo heb ik een vrijgezellenavondje en een bruiloft gehad.......
Geen zorgen die bruiloft was niet van mij, maar ik zit er nog 1,5 maand dus wie weet haha. Een collega van Sunweb ging trouwen met haar turkse vriend. Dus wij met z'n alle naar de kapper. Haren leuk laten opsteken en op chic naar het feest.

Afgelopen donderdag kreeg ik een telefoontje van mijn collega Caroline. Oad Nederland had haar net gebeld om haar winterbestemming door te geven. Dus ik meteen in de stress, telefoon constant binnen handbereik. Na lang wachten ging dan eindelijk die telefoon... Oad Nederland aan de lijn. Ze hadden mijn winterbestemming en of ik die graag wilde weten. NATUURLIJK!!!! Daar kwam het antwoord dan; Marjolein je gaat deze winter naar ...............
OOSTENRIJK. Ik wist even niet wat ik hierop moest zeggen. Ik had het namelijk niet verwacht omdat ik helemaal geen ervaring heb met wintersport.
Het is dan de bedoeling dat ik vanaf begin december naar het gebied Zugspits ga. Ik had er natuulijk nooit van gehoord maar sommige van jullie zullen het vast wel kennen.
Ik ben dus meteen gaan googlen want ik had geen idee waar het lag. Het gebied Zugspits is een wat rustiger gebied en ideaal om daar te beginnen. Ik ga alleen en zal dus alles zelf moeten ontdekken. Ik heb geen idee wat me te wachten staat. Mochten jullie dus nog tips hebben zoals wat voor spullen ik toch zeker in mijn bezit moet hebben en wat ik moet meenemen dan hoor ik het graag. Ik heb jullie hulp hierbij hard nodig aangezien dit dan mijn eerste wintersport ervaring gaat worden.

Wie had dat ooit gedacht, dat Marjolein nog is op een winterbestemming ging werken. Dus dat wordt bij thuiskomst maar is een dagje snow world. Je moet toch alles in je leven geprobeerd hebben, nietwaar!!

Dikke kus Lein

  • 08 September 2007 - 17:38

    Carolien:

    He Marjolein,
    Wintersport is super leuk hoor! Wel heel anders dan de zomer maar weet zeker dat je je zult vermaken. Vorig jaar heeft Karin van Niehof daar gezeten. Je moet anders maar even op mijn hyves kijken, daar staat ze wel tussen. Kun je haar evt. ook nog vragen stellen.
    Succes nog in Bodrum
    Liefs Carolien

  • 09 September 2007 - 09:11

    Linda:

    Heee lieverd!!,

    DIT MEEN JE NIET!!! Zugspitze gebied ( met de plaatsen Ehrwald,Lermoos en Biberwier) Daar komen wij (familie Verlaan) al jaren. We zijn heel lang naar Ehrwald geweest en afgelopen winter was ik met papa, mama en Marloes in Biberwier!! Ik vind het een heel leuk gebied!! Als je terug bent, zal ik je alles vertellen over wintersport en het gebied zelf.

    Succes nog meis, owja als je terug bent ben je van harte uitgenodigd in mn nieuwe huis in Amsterdam!! Het is echt gaaf!!

    Kus Lin

  • 10 September 2007 - 07:32

    Corina:

    Lieve lein, heb je voicemail bericht gehad. En heb nog wat keren gesmst toen ik in turkije aankwam en na het horen van je bericht. Ik hoop dat je die gehad hebt.
    Je hebt proberen te bellen maar kon toen niet opnemen en terugbellen is me nog niet gelukt. Krijg steeds nummer niet in gebruik. Vandaar even via de site maar hoop je toch snel te spreken misschien dat je mij nog een keer kan proberen te bellen want ik kom er niet door. Mijn vakantie was kort maar goed. Hotel perfect en het weer natuurlijk ook. Vandaag is mijn eerste werkdag weer en het is wennen na 3 weken. Ik lees dat het Oostenrijk wordt. Het is iets heel anders maar ik weet zeker dat je ook dit goed zal kunnen je hebt een open karakter en bent zeer goed met mensen wat wil je nog meer. Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben maar van te voren wil ik je wel even zien hoor. Dat spreken we nog wel af. Kom je bij ons logeren of anders kom ik een dag naar jou toe. Vind het leuk voor je dat je deze winter weg mag. Je gaat het vast leuk vinden. Ga snel aan het werk want zo`n 1e dag ligt er zoveel. Spreek je snel. Hele dikke kus en de groetjes van Thijs, Peter en mn ouders!!!

  • 12 September 2007 - 13:25

    Corina:

    Nou ik ben een beetje bij met mijn werk dus ik zal even een kort verslag doen van mijn vakantie. De eerste week zijn we thuis geweest, wat schilderwerk gedaan en dat soort dingen. De tweede week gingen we dan op vakantie naar Side. We vlogen via Sky, Turkse maatschappij, er waren op de heen en terugweg nog redelijk wat vrije plaatsen. Dat was voor Thijs fijn want dan had hij twee stoelen en kon hij zijn benen beter kwijt. Er liepen 6 stewardessen in het vliegtuig, leek mij wat overdreven maar wel makkelijk natuurlijk. Het hotel was wel goed. Riva Costa. Dat hoort bij zo`n keten Riva en staat goed aangeschreven. Het was schoon, vriendelijk personeel en het eten was goed. Maar ik moet erbij zeggen dat het geen 5 sterren was. We zijn in 4 sterren geweest dat beter was maar goed we hadden absoluut niet te klagen. Was een leuk animatieteam. Thijs heeft nog een avond mee moeten doen. Mijn schuld zeggen ze maar kan ik er wat aan doen. In het begin van de show vroegen ze te juichen voor je land. Dus waar zit Duitsland? Al die duitsers gillen, toen de Turken, toen de Russen en toen de Nederlanders. Ik zat enthousiast te klappen maar ik was blijkbaar de enige Nederlander naast mn medereizigers die ineens actief in hun glas cola zaten te kijken. Nou in de show hadden ze een Hollandse man nodig, nou ze herinnerde nog waar ik zat en zochten natuurlijk Thijs op. Het was wel komisch eigenlijk. Er zaten wel heel veel Russen wat zijn dat aso mensen zeg. Ik heb er niet echt last van gehad wat je weleens hoort maar ik ergerde me er wel aan en volgens mij alle andere mensen met mij. Echt volle borden eten weggooien en kwart over 12 nog gratis drank willen halen en als ze dan 2 euro moeten geven dan maken ze toch druktes. Verder die Russische vrouwen echt erg. Staan helemaal alleen midden in het hotel of bij het zwembad te dansen alsof ze wat op hebben, verder lopen ze amper met kleren aan. Ondergoed kennen ze niet, alleen laag decolleté en mini rokken. Nou smakelijk eten zit dan met de kijkdoos open aan tafel. Dat was echt wel heel erg, volgens mij wonen in Rusland alleen hoeren en pooiers of misschien is het die koude lucht daar die ze nar de bol stijgt. Maar goed ze wilde van iedereen aandacht. Wat ik zei weinig Nederlanders, dus de Nederlanders die er waren kwamen een praatje maken en waren wel leuke mensen. Heel komisch vond ik dat iedereen eerst dacht dat we duitsers waren behalve de obers. Die vertelde ons dat ze wisten dat we hollanders waren omdat we afval op 1 bord schaarde en de borden opstapelden zodat ze het zo van de hoek van de tafel af mee konden nemen. Nadat ze dat gezegd hadden ging ik erop letten en inderdaad dat doen wij Hollanders gewoon. We zijn een avondje naar Alanya gegaan. Dat was wel leuk vriendelijke kooplui. Verder een avondje Side. De stad was mooi met die oude gebouwen, alleen waren de kooplui daar heel opdringerig en viel niet mee te onderhandelen. Zodra je meer dan € 10,- onder hun prijs ging zitten begonnen ze te schelden en stuurde ze je de winkel uit. Dat had ik nog nooit ergens anders meegemaakt. Van de 4 winkels waren er 3 bij die echt niet wilde verkopen. Ze zeggen dat het daar te toeristisch is de Russen de handel een beetje kapot hebben gemaakt door €40,- voor een nep shirt te geven,. Ja dan zou ik het ook niet voor € 20,- aan een Hollander geven. Maar goed zoals je weet rond de 40 graden iedere dag. Met Leen en Edwin ging het ook goed. We zijn een week weggeweest en het was wel kort maar het was ook maar om nog even weg te kunnen. Inmiddels weer aan het werk en is toch wennen de eerste week. Ik heb geluk want heb volgende week donderdag al weer een vrije dag. Rendy komt dan met de kleine Jari op visite. Dennis en Sabine wonen trouwens al in hun huis en bevalt goed. Is mooi geworden moet ik zeggen. Verder geen drastisch nieuws eigenlijk. Nu jij. Dus toch de wintersport. Lijkt me ook wel ontzettend mooi hoor Lein. Zal wel even anders zijn, maar alles wend en heb je dat ook weer eens gedaan toch. Het is jammer dat je dan zo snel weer moet vertrekken maar aan de andere kant je houd met iedereen contact en nu ben je nog nergens aan gebonden dus geniet ervan. Als je terug komt zijn wij er weer die je met open armen ontvangen.

  • 21 September 2007 - 13:49

    Corina:

    Marjolein, hoe gaat het? Al aan het idee gewend straks weer de kou in te gaan? Ik moet zeggen het is zowat herfst maar dit weekend houden ze toch temperaturen van boven de 20 graden.Gister had ik een vrije dag en is Rendy even langs geweest met Jari. Die had ik al een tijd niet gezien en hij is zo gegroeid. Herkende hem niet. Hij heeft licht blond haar en fel blauwe ogen. Nou je kent Rendy en Ferdi allebei zo donker als wat. Ik vroeg nog of ze niet de verkeerd mee had genomen maar het was hem echt. Blijkbaar lijkt Jari sprekend op de moeder van Rendy vandaar dat hij zo licht is. We hebben gezellig bijgepraat en natuurlijk kwam jij ook ter sprake dus je krijgt de groetjes van haar en ze vroeg of je nog wel eens contact had met Achmed. Ik wist het eigenlijk niet, volgens mij niet toch? Mijn moeder wordt morgen 50, 6 oktober geeft ze een feest, dus gaan morgen alleen lekker met zn 5en eten bij de Griek. Altijd goed he. Heb net via het vaste toestel op mijn werk je nummer gebeld maar ook dat lukte niet. Misschien maar goed ook trouwens als ze dan de rekening zien, maar wilde het gewoon eens proberen. Lijkt echt eeuwen geleden dat ik in de zon aan het zwembad lag maar is weer een jaar (of langer) wachten. Gaan binnenkort wel een weekendje weg. Nog een bon die we dit jaar moeten gebruiken. Nou gratis weekend laten we niet verlopen natuurlijk. Even naar zee ofzo en misschien hebben we nog wel wat goed weer. Nou meissie geniet er nog even van daar en zie je als je terug bent. Kus

  • 21 September 2007 - 16:06

    Opa En Oma Gr,,,,,:

    Lieve Marjolein
    Dus jij gaat van de winter naar Oostenrijk?dat is weer eens iets anders dan de zon maar het is zeker net zooo leuk!,wel zullen wij allemaal blij zijn als je weer bij ons [en thuis zal zijn ,al zal dat van korte duur zijn .Wij kijken er naar uit.heeel veel liefs. Oma,

  • 04 Oktober 2007 - 15:28

    Lien:

    Hey zus,

    Hoe is het met je? Hoorde van mam dat je niet lekker was. Nou het wordt tijd dat je naar huis komt. Dan staan er natuurlijk nog kadootjes klaar voor je verjaardag :)
    Ga vanaf maandag stage lopen in Horst, ben benieuwd, had vandaag daar gesprek denk dat het wel leuk wordt. Ga slapen bij de verloskundige in huis dus dat is wel wat minder, maar ja. Heb trouwens ook al mijn spullen en instrumenten binnen, erg blij mee, nu is er helemaal geen weg meer terug :)

    Nou meis, succes met de laatste weken en tot snel.

    Dikke kus Lien

  • 09 Oktober 2007 - 12:08

    Corina:

    . Hee lein, hoe gaat het met je. Aftellen nu he. Is het weer daar nog steeds goed? En heb je nu wat meer vrije tijd of is het nog even hard werken? Wij hebben een goed weekend achter de rug. Vrijdag een feestje van mn tante gehad en zaterdag van mn moeder voor haar 50ste verjaardag. Was echt heel gezellig. Omdat mn ooms en tantes het zo gezellig vonden met zn allen hebben ze gelijk voor zichzelf en alle nichtjes en neefjes kaartjes gekocht voor a.s. zondag een feest bij Jardin. Komt Wolter Kroes en dat soort artiesten. Ken de meeste niet maar altijd gezellig he. Ik spreek je wel als je terug bent, kunnen we wat afspreken. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Bodrum

weer naar turkije

Recente Reisverslagen:

05 November 2007

Terug in het grijze Nederland

28 Oktober 2007

Dag Bodrum, dit is dan het einde!!

09 Oktober 2007

Het aftellen is begonnen!!!

08 September 2007

BIG NEWS!!

06 September 2007

Soap Bodrum!!
Marjolein

We gaan weer voor de 2e X naar Lermoos!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 49119

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 30 Maart 2009

Mijn voorlopig laatste seizoen

10 December 2007 - 23 Maart 2008

wintersport

04 April 2007 - 29 Oktober 2007

weer naar turkije

04 April 2006 - 28 Oktober 2006

Mijn eerste seizoen als hostess

Landen bezocht: